Termékek Menü
0
Ön itt jár: > >

GYIK

Kell-e magam regisztrálnom a vásárláshoz?

Természetesen nem kell regisztrálni. Regisztráció nélkül is van lehetőség a webáruházban való vásárlásra. Ugyanakkor megéri regisztrálni, hiszen következő alkalommal nem kell újra megadni a számlázási és szállítási adatokat, így sokkal gyorsabb a vásárlási folyamat.

A regisztráció másik előnye, hogy a kedvezményre jogosító kuponokat csak regisztrált vásárlók tudják érvényesíteni.

Van minimális rendelési érték?

A webáruházban történő vásárlás esetén a minimális rendelési összeg 290 Ft.

Mennyibe kerül a szállítási költség?

A szállítási költség függ a szállítás módjától és a rendelési értéktől. 

10.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás a választott szállítási módtól függetlenül ingyenes. 

Szállítási módok és díjak: 

Rendelési érték Házhoz szállítás MPL Postán maradó MPL Postapont MPL Csomagautomata Pick Pack Pont
0 - 9.999 Ft 990 Ft 790 Ft 990 Ft 790 Ft 990 Ft
10.000 Ft felett ingyenes ingyenes ingyenes ingyenes ingyenes

Utánvét

(szállítási költséghez
hozzáadódik) 

+250 Ft Pick Pack Ponton történő fizetés esetén

+250 Ft minden más szállítási mód esetén

Magyarország területén kívülre nincs módunkban szállítani.

Két megrendelést adtam le egy nap, kétszer kell fizetnem a szállítási díjat?

Minden nap összesítjük a megrendeléseket és amennyiben egy vevőtől több rendelés is érkezett, telefonon egyeztetünk vele, hogy mehet-e a rendelés egy csomagban. Természetesen ilyenkor csak egyszer kell a szállítási díjat kifizetni.

Személyes átvételre van lehetőség?

Csak webáruházként működünk, így a csomagok személyes átvételére nincs fenntartott üzlethelyiség.

Hogyan tudom kifizetni a termékeket?

1. SimplePay Online Fizetési Rendszeren keresztül

A SimplePay Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja. A SimplePay egyszerű és biztonságos fizetési megoldás.

A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. Online fizetés során a rendelés esetén kért adatok megadását követően a webáruház fizetést előkészítő oldaláról a SimplePay biztonságos fizetőoldalára kerül át a vásárló, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat szükséges megadni. A SimplePay fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.

Bővebb információ a SimplePay Fizetési Tájékoztatójában olvasható.

2. Átutalással

Saját banki felületről indított átutalással.

Fontos! Átutalás esetén a közleményben a beazonosíthatóság érdekében fel kell tüntetni a rendelés azonosító számát!

3. Utánvéttel

Lehetőség van a csomag átvételekor történő fizetésre is. Ebben az esetben a termék árát készpénzben kell kiegyenlíteni

- Házhoz szállítás esetén a futárnak

- Postán maradó csomag esetén a postán.

Az utánvét díját a szállítási költség nem tartalmazza, ahhoz + 250 Ft hozzáadódik még.

4. Pick Pack Ponton

A rendelés a megadott Pick Pack Ponton is kifizethető készpénzzel vagy bankkártyával, az adott átvételi helytől függően.

A szolgáltatás díja 250 Ft a szállítási díjon felül.

Mikor kapom meg a rendelésemet?

A 14 óráig beérkezett megrendeléseket másnap kézbe veheti. A 14 óra után beérkezett megrendelések feldolgozása a következő napi rendelésekkel együtt történik. A csomag 2-3 munkanapon belül érkezik meg az Önhöz vagy az Ön által választott átvételi pontra (MPL csomagautomata, PickPack Pont, posta).

Módosíthatok a rendelésemen?

Természetesen van lehetőség a rendelés változtatására - törölheti vagy kiegészítheti - mindaddig, amíg a futárnak át nem adtam a csomagot és a szállítási visszaigazolást el nem küldtem.
Fontos megjegyezni, hogy ezzel a szállítási idő meghosszabbodhat.

A változtatásokat email-ben az info@utipoggyasz.hu címre küldheti, vagy egyeztetheti velem telefonon is a +36 30 206 6122 telefonszámon.

Hogyan kapok számlát a rendelésemről?

A megrendeléshez kapcsolódó számla minden esetben a termékekkel együtt kerül kézbesítésre.

 

Van üzlet, ahol személyesen meg tudom nézni a termékeket?

Az Útipoggyász kizárólag webáruházként működik, nincsen üzlet vagy mintabolt, ahol úgy tudsz válogatni mint egy hagyományos boltban.

Több kiállításon, rendezvényen részt veszünk, ahol lehetőség van a termékeket személyesen megnézni. Tervben van "nyílt napok" szervezése is, ahol megismerkedhet a bőrönd rendezőkkel alaposabban. Ha ezekről a lehetőségekről szeretne értesítést kapni, iratkozz fel a hírlevélre.

Nem tetszik, amit rendeltem. Visszaküldhetem?

Erre az esetre 30 napos pénz visszafizetési garanciát biztosítunk. A szükséges elállási nyilatkozat itt tölthető le.

 

Nem kapott választ a kérdésére? Írjon nekem!